Аграрний тиждень. Україна
» » Гонконг зацікавлений в українському шоколаді
» » Гонконг зацікавлений в українському шоколаді

    Гонконг зацікавлений в українському шоколаді


    Трейдери та дистриб’ютори Гонконгу демонструють високий інтерес до українського шоколаду та кондитерських виробів: на виставці HKTDC Food Expo 2017 кожен з учасників бізнес-поїздки, організованої Радою з питань експорту продовольства (UFEB), отримав більше 50 нових ділових контактів та можливість розпочинати переговори про поставки до Південно-Східної Азії.

    Про це повідомила заступник директора UFEB з розвитку Анастасія Павлюк.

    «Увага трейдерів та дистриб’юторів зосередилася на шоколаді та ірисі, хоча інша продукція також була для них цікавою. Кожен з учасників поїздки зміг отримати більше 50 нових ділових контактів в основному з Гонконгу, Китаю та Південної Кореї. Успіх забезпечили чудові смакові властивості українських солодощів та високі стандарти виробництва», - зазначила Анастасія Павлюк.

    Учасниками бізнес-поїздки до Гонконгу стали представники трьох кондитерських компаній: «Малбі Фудс» (ТМ Millennium), Корпорація «Бісквіт-Шоколад» та «Кріоліт-Дніпро» (ТМ «Клім») – а також Національної асоціації цукровиків України «Укрцукор». На виставці вони представляли свою продукцію на об’єднаному стенді Ukrainian Food.

    За словами Анастасії Павлюк, ринки Азії дозволяють знайти торговельного партнера для виробника практично будь-якого виду кондитерської продукції, однак потрібно зважати на споживчі вподобання населення. Наприклад, шоколад – це сезонний та доволі дорогий продукт для Китаю, тому закупівельники з Гонконгу та КНР зацікавлені в поставках невеликих батончиків і лише з вересня по березень. А от імпортери з більш платоспроможної Південної Кореї віддають перевагу повноцінним плиткам шоколаду. При цьому в усіх випадках найбільшим попитом користується чорний та екстра-чорний шоколад.

    Наступна бізнес-поїздка від UFEB відбудеться до Кельну (Німеччина) 7-11 жовтня 2017 року на виставку Anuga 2017.

    23-24 листопада в Україні відбудеться перша міжнародна виставка продовольчої продукції Ukrainian Food Expo. Тематика вситавки охопить всі сфери харчопрому: м’ясну, молочну, кондитерську, олійножирову, фруктово-овочеву, бакалійну, а також напої, соуси, рибопродукти та багато іншого. 





    Схожі новини
  • Українським цукром зацікавились в Китаї
  • Українських виробників чекають на ринках Азії: результати торгових місій до В’єтнаму, Сінгапуру та Південної Кореї
  • В країнах Азії шалений попит на українське м'ясо
  • Корпорація «Бісквіт-Шоколад» має намір розширити географію поставок в Азії
  • Корпорація «Бісквіт-Шоколад» почала експорт продукції до Китаю

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Гонконг зацікавлений в українському шоколаді


Трейдери та дистриб’ютори Гонконгу демонструють високий інтерес до українського шоколаду та кондитерських виробів: на виставці HKTDC Food Expo 2017 кожен з учасників бізнес-поїздки, організованої Радою з питань експорту продовольства (UFEB), отримав більше 50 нових ділових контактів та можливість розпочинати переговори про поставки до Південно-Східної Азії.

Про це повідомила заступник директора UFEB з розвитку Анастасія Павлюк.

«Увага трейдерів та дистриб’юторів зосередилася на шоколаді та ірисі, хоча інша продукція також була для них цікавою. Кожен з учасників поїздки зміг отримати більше 50 нових ділових контактів в основному з Гонконгу, Китаю та Південної Кореї. Успіх забезпечили чудові смакові властивості українських солодощів та високі стандарти виробництва», - зазначила Анастасія Павлюк.

Учасниками бізнес-поїздки до Гонконгу стали представники трьох кондитерських компаній: «Малбі Фудс» (ТМ Millennium), Корпорація «Бісквіт-Шоколад» та «Кріоліт-Дніпро» (ТМ «Клім») – а також Національної асоціації цукровиків України «Укрцукор». На виставці вони представляли свою продукцію на об’єднаному стенді Ukrainian Food.

За словами Анастасії Павлюк, ринки Азії дозволяють знайти торговельного партнера для виробника практично будь-якого виду кондитерської продукції, однак потрібно зважати на споживчі вподобання населення. Наприклад, шоколад – це сезонний та доволі дорогий продукт для Китаю, тому закупівельники з Гонконгу та КНР зацікавлені в поставках невеликих батончиків і лише з вересня по березень. А от імпортери з більш платоспроможної Південної Кореї віддають перевагу повноцінним плиткам шоколаду. При цьому в усіх випадках найбільшим попитом користується чорний та екстра-чорний шоколад.

Наступна бізнес-поїздка від UFEB відбудеться до Кельну (Німеччина) 7-11 жовтня 2017 року на виставку Anuga 2017.

23-24 листопада в Україні відбудеться перша міжнародна виставка продовольчої продукції Ukrainian Food Expo. Тематика вситавки охопить всі сфери харчопрому: м’ясну, молочну, кондитерську, олійножирову, фруктово-овочеву, бакалійну, а також напої, соуси, рибопродукти та багато іншого. 





Схожі новини
  • Українським цукром зацікавились в Китаї
  • Українських виробників чекають на ринках Азії: результати торгових місій до В’єтнаму, Сінгапуру та Південної Кореї
  • В країнах Азії шалений попит на українське м'ясо
  • Корпорація «Бісквіт-Шоколад» має намір розширити географію поставок в Азії
  • Корпорація «Бісквіт-Шоколад» почала експорт продукції до Китаю

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.