Аграрний тиждень. Україна
» » Ефективний менеджмент та маркетинг є ключовими серед проблем у експорті української "молочки"
» » Ефективний менеджмент та маркетинг є ключовими серед проблем у експорті української "молочки"

    Ефективний менеджмент та маркетинг є ключовими серед проблем у експорті української "молочки"


    Ефективний менеджмент та маркетинг є ключовими серед проблем у експорті української "молочки"Попри низку проблем у галузі, українська молочна продукція вже конкурує на світовому ринку з відомими виробниками. Про це заявив економіст інвестиційного департаменту Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (ФАО) Андрій Ярмак в ефірі проекту «Прогресивні ферми».

    «Сьогодні в Євросоюзі ми є одними з лідерів за поставками вершкового масла. Коли наші підприємства отримали перші єврономери для експорту до ЄС, знаходилися скептики, які казали, що ми неконкурентоздатні на європейському ринку. Але на сьогоднішній день наші поставки до ЄС – це вже факт. Більш того, я завжди говорив, що в ЄС проживає близько 10 млн. російськомовного населення. Їх сукупний дохід, як мінімум, вдвічі перевищує сукупний дохід всіх українців. Тобто там ми маємо 3-4 внутрішні ринки, які готові споживати той самий «Російський» сир, цільномолочні продукти»,- зазначив Андрій Ярмак.

    Серед основних проблем, що стоять на заваді розвитку українського молочного експорту фахівець ФАО назвав питання менеджменту та маркетингу. «Маркетинг – це детальне визначення ринку, вивчення або створення потреб у споживача у власній продукції. Питання в тому, що ми маємо залучити ефективних, «дорогих» фахівців. Платити людям мінімум для створення мільярдних оборотів компаніям не вийде. І над цим всім треба детально працювати»,- сказав фахівець ФАО.

    Він також зазначив, що потенціал внутрішнього молочного ринку України, який не використовується, наразі складає близько 20 млрд.

    «Якщо ми його використаємо, то ми можемо взагалі не здійснювати поставки за кордон. Однак, завжди краще мати збалансовану структуру збуту продукції – якусь частину реалізовувати на внутрішньому ринку, а якусь – відправляти на експорт. Завдяки цьому виробники будуть мати можливість в якійсь мірі нівелювати проблеми, пов’язані з девальвацією національної валюти»,- пояснив Андрій Ярмак.


    UkraineFood.org





    Схожі новини
  • Українська малина ремонтантна є привабливою для експорту на ринок Італії
  • Українським виробникам молока поки не варто сподіватись на світові ринки через зниження цін на них
  • Закритий грунт змінить сільське господарство — Ярмак
  • Лише 5% молочних господарств України можна вважати ефективними
  • Експорт молочки впав більш ніж на 50%

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Ефективний менеджмент та маркетинг є ключовими серед проблем у експорті української "молочки"


Ефективний менеджмент та маркетинг є ключовими серед проблем у експорті української "молочки"Попри низку проблем у галузі, українська молочна продукція вже конкурує на світовому ринку з відомими виробниками. Про це заявив економіст інвестиційного департаменту Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (ФАО) Андрій Ярмак в ефірі проекту «Прогресивні ферми».

«Сьогодні в Євросоюзі ми є одними з лідерів за поставками вершкового масла. Коли наші підприємства отримали перші єврономери для експорту до ЄС, знаходилися скептики, які казали, що ми неконкурентоздатні на європейському ринку. Але на сьогоднішній день наші поставки до ЄС – це вже факт. Більш того, я завжди говорив, що в ЄС проживає близько 10 млн. російськомовного населення. Їх сукупний дохід, як мінімум, вдвічі перевищує сукупний дохід всіх українців. Тобто там ми маємо 3-4 внутрішні ринки, які готові споживати той самий «Російський» сир, цільномолочні продукти»,- зазначив Андрій Ярмак.

Серед основних проблем, що стоять на заваді розвитку українського молочного експорту фахівець ФАО назвав питання менеджменту та маркетингу. «Маркетинг – це детальне визначення ринку, вивчення або створення потреб у споживача у власній продукції. Питання в тому, що ми маємо залучити ефективних, «дорогих» фахівців. Платити людям мінімум для створення мільярдних оборотів компаніям не вийде. І над цим всім треба детально працювати»,- сказав фахівець ФАО.

Він також зазначив, що потенціал внутрішнього молочного ринку України, який не використовується, наразі складає близько 20 млрд.

«Якщо ми його використаємо, то ми можемо взагалі не здійснювати поставки за кордон. Однак, завжди краще мати збалансовану структуру збуту продукції – якусь частину реалізовувати на внутрішньому ринку, а якусь – відправляти на експорт. Завдяки цьому виробники будуть мати можливість в якійсь мірі нівелювати проблеми, пов’язані з девальвацією національної валюти»,- пояснив Андрій Ярмак.


UkraineFood.org





Схожі новини
  • Українська малина ремонтантна є привабливою для експорту на ринок Італії
  • Українським виробникам молока поки не варто сподіватись на світові ринки через зниження цін на них
  • Закритий грунт змінить сільське господарство — Ярмак
  • Лише 5% молочних господарств України можна вважати ефективними
  • Експорт молочки впав більш ніж на 50%

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.