Аграрний тиждень. Україна
» » Нівелювання сезонності перевезень через створення запасів по регіонах та маршрутизація сприятимуть зростанню обсягів перевезень, — Андрій Рязанцев
» » Нівелювання сезонності перевезень через створення запасів по регіонах та маршрутизація сприятимуть зростанню обсягів перевезень, — Андрій Рязанцев

    Нівелювання сезонності перевезень через створення запасів по регіонах та маршрутизація сприятимуть зростанню обсягів перевезень, — Андрій Рязанцев






    Зміна тренду обсягів перевезень на зростаючий за рахунок значного оновлення основних засобів та структурних змін у галузі залізничних перевезень є перспективою 5-10 років. Разом з тим учасники ринку спільними зусиллями з Укрзалізницею можуть створити передумови для їх зростання, — вважає директор з розвитку бізнесу АТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев.

    «Максимальне нівелювання фактору сезонності може дати додатково до 10% сукупно за всіма групами вантажів, або близько 25-30 млн тонн перевезень при інших сталих умовах. Для таких груп вантажів, як зернові, щебінь тощо нівелювання фактору сезонності може дати 20-25% приросту обсягів перевезень», — сказав він під час ІV Міжнародної конференції «Залізниці України: розвиток та інвестиції».

    На його думку, вантажовідправникам варто переглянути підходи до логістики, визначити сталий відсоток реалізації продукції по регіонах та створювати запаси у безпосередній близькості до споживачів у періоди міжсезоння у перевезеннях.

    Андрій Рязанцев також повідомив, що Укрзалізниця має надлишкові потужності, забезпечені енергетикою у більшості регіонів країни, які можуть використовуватися з метою переобладнання або будівництва площ для зберігання вантажів.

    Ще одним шляхом збільшення обсягу вантажних перевезень Андрій Рязанцев назвав їх маршрутизацію.

    «Маршрутизація дає відчутні ефекти прискорення обороту вагонів в усіх видах вантажів та впливає на зменшення плати за використання вагонів від 1 до 3 разів, що може здешевити перевезення від 35 до 50%, враховуючи питому вагу вагонної складової у вартості залізничного перевезення. У випадках з графіковими відправленнями клієнт гарантовано отримує прибуття на кінцеву станцію відповідно до розрахованого графіку. У залежності від частки маршрутних відправлень у структурі перевезень можна отримати ефект до 20% збільшення обсягів, або близько 60 млн тонн», — наголосив він.

    У свою чергу керівник служби залізничної логістики компанії Kernel Михайло Кравченко повідомив, що для компанії досвід графікових відправлень дав позитивний ефект.

    «За результатами першого півріччя 2019/20 маркетингового року спільно з Укрзалізницею ми досягли високих показників разом. Ми відправили 1 млн тонн за моделлю графікових відправлень, досягли високої оборотності рухомого складу, швидкість якого досягала 700 км на добу. Таким чином, це дозволило нам зробити прогноз прибуття вантажів у порт, а пунктуальність, яка була досягнута Укрзалізницею, складала 90% що є дуже високим показником», — наголосив він.

    Андрій Рязанцев також вважає, що вантажовідправникам варто переглянути підходи до залізничної логістики, максимізуючи в їх структурі маршрутні відправлення, збільшуючи за рахунок цього обсяги перевезень та здешевлюючи їх вартість. Укрзалізниця зі свого боку пропонуватиме маршрутні відправлення у більшості видів наявного рухомого складу через Prozorro.Продажі у 2020 році , що забезпечуватиме клієнту вчасність та відповідний обсяг вагонного парку.

    «Фактори нівелювання сезонності та прискорення через маршрутизацію будуть актуальні при будь-якому рівні технічного переоснащення та оновлення основних засобів, оскільки перший виникає не з залізничної специфіки, а другий буде дієвим за будь-якого стану залізниці, оскільки виключає необхідність сортування на шляху слідування. Вирішення вантажовідправниками цих двох питань не знівелюється ефектом технічного переоснащення та структурних змін залізниці, а лише підсилить ці ефекти», — резюмував Андрій Рязанцев.

    https://www.uz.gov.ua





    Схожі новини
  • Укрзалізниця попросить владу надавати пріоритет перевезень зерна в пік сезону
  • «Укрзалізниця» до квітня запустить пілот по гарантованими вантажоперевезенням
  • У 2019 «Укрзалізниця» планує перевезти понад 334,2 млн т вантажів
  • «Укрзалізниця» запровадить нову систему зерноперевезень
  • Україна ризикує втратити ринок вантажних перевезень - Укрзалізниця

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Нівелювання сезонності перевезень через створення запасів по регіонах та маршрутизація сприятимуть зростанню обсягів перевезень, — Андрій Рязанцев






Зміна тренду обсягів перевезень на зростаючий за рахунок значного оновлення основних засобів та структурних змін у галузі залізничних перевезень є перспективою 5-10 років. Разом з тим учасники ринку спільними зусиллями з Укрзалізницею можуть створити передумови для їх зростання, — вважає директор з розвитку бізнесу АТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев.

«Максимальне нівелювання фактору сезонності може дати додатково до 10% сукупно за всіма групами вантажів, або близько 25-30 млн тонн перевезень при інших сталих умовах. Для таких груп вантажів, як зернові, щебінь тощо нівелювання фактору сезонності може дати 20-25% приросту обсягів перевезень», — сказав він під час ІV Міжнародної конференції «Залізниці України: розвиток та інвестиції».

На його думку, вантажовідправникам варто переглянути підходи до логістики, визначити сталий відсоток реалізації продукції по регіонах та створювати запаси у безпосередній близькості до споживачів у періоди міжсезоння у перевезеннях.

Андрій Рязанцев також повідомив, що Укрзалізниця має надлишкові потужності, забезпечені енергетикою у більшості регіонів країни, які можуть використовуватися з метою переобладнання або будівництва площ для зберігання вантажів.

Ще одним шляхом збільшення обсягу вантажних перевезень Андрій Рязанцев назвав їх маршрутизацію.

«Маршрутизація дає відчутні ефекти прискорення обороту вагонів в усіх видах вантажів та впливає на зменшення плати за використання вагонів від 1 до 3 разів, що може здешевити перевезення від 35 до 50%, враховуючи питому вагу вагонної складової у вартості залізничного перевезення. У випадках з графіковими відправленнями клієнт гарантовано отримує прибуття на кінцеву станцію відповідно до розрахованого графіку. У залежності від частки маршрутних відправлень у структурі перевезень можна отримати ефект до 20% збільшення обсягів, або близько 60 млн тонн», — наголосив він.

У свою чергу керівник служби залізничної логістики компанії Kernel Михайло Кравченко повідомив, що для компанії досвід графікових відправлень дав позитивний ефект.

«За результатами першого півріччя 2019/20 маркетингового року спільно з Укрзалізницею ми досягли високих показників разом. Ми відправили 1 млн тонн за моделлю графікових відправлень, досягли високої оборотності рухомого складу, швидкість якого досягала 700 км на добу. Таким чином, це дозволило нам зробити прогноз прибуття вантажів у порт, а пунктуальність, яка була досягнута Укрзалізницею, складала 90% що є дуже високим показником», — наголосив він.

Андрій Рязанцев також вважає, що вантажовідправникам варто переглянути підходи до залізничної логістики, максимізуючи в їх структурі маршрутні відправлення, збільшуючи за рахунок цього обсяги перевезень та здешевлюючи їх вартість. Укрзалізниця зі свого боку пропонуватиме маршрутні відправлення у більшості видів наявного рухомого складу через Prozorro.Продажі у 2020 році , що забезпечуватиме клієнту вчасність та відповідний обсяг вагонного парку.

«Фактори нівелювання сезонності та прискорення через маршрутизацію будуть актуальні при будь-якому рівні технічного переоснащення та оновлення основних засобів, оскільки перший виникає не з залізничної специфіки, а другий буде дієвим за будь-якого стану залізниці, оскільки виключає необхідність сортування на шляху слідування. Вирішення вантажовідправниками цих двох питань не знівелюється ефектом технічного переоснащення та структурних змін залізниці, а лише підсилить ці ефекти», — резюмував Андрій Рязанцев.

https://www.uz.gov.ua





Схожі новини
  • Укрзалізниця попросить владу надавати пріоритет перевезень зерна в пік сезону
  • «Укрзалізниця» до квітня запустить пілот по гарантованими вантажоперевезенням
  • У 2019 «Укрзалізниця» планує перевезти понад 334,2 млн т вантажів
  • «Укрзалізниця» запровадить нову систему зерноперевезень
  • Україна ризикує втратити ринок вантажних перевезень - Укрзалізниця

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.