В Україні поточного сезону виробники не отримали запланованого врожаю спаржі у зв’язку з несприятливими погодними умовами. Тож фактично на ринку не було перевиробництва, скоріше, продукції не вистачило.
Про це розповів директор зі стратегії та розвитку ТОВ «Нікдарія» (ТМ iBerry) Євген Харлан.
«Спаржа починає активно рости при температурі +10 °С, яка тримається мінімум три доби поспіль. У травні були приморозки, і іноді температура опускалася до +2-3 °С, тому культура підмерзла, пагони перетворилися в некондиційну продукцію», – пояснив експерт.
Він відзначив, що у компанії «Нікдарія» під спаржею в цьому сезоні було 15 га, і вся вирощена продукція реалізовувалася на внутрішньому ринку – у торгових мережах і через власні роздрібні точки продажу.
«Експортувати спаржу в Європу невигідно через високу конкуренцію на ринку і низьку цінову політику – там спаржа значно дешевша, ніж в Україні. У цьому сезоні внутрішній ринок був недостатньо заповнений спаржею, і ціна для виробника була хороша», – зауважив Євген Харлан.
За словами виробника, компанія планує збільшувати площі під цією культурою та розглядає для експорту спаржі ринки Азії та Близького Сходу.
ІЦ УАК за матеріалами Агробізнес Сьогодні
agroconf.org