Аграрний тиждень. Україна
» » МОРОЗИВО І ЗАМОРОЖЕНІ НАПІВФАБРИКАТИ: НЕЗМІННО ЯКІСНІ
» » МОРОЗИВО І ЗАМОРОЖЕНІ НАПІВФАБРИКАТИ: НЕЗМІННО ЯКІСНІ

    МОРОЗИВО І ЗАМОРОЖЕНІ НАПІВФАБРИКАТИ: НЕЗМІННО ЯКІСНІ


    МОРОЗИВО І ЗАМОРОЖЕНІ НАПІВФАБРИКАТИ: НЕЗМІННО ЯКІСНІ

    Результати щорічного тестування продукції від АУВМ і ЗП

    Сьогодні споживачі стають все більш вимогливими до харчової продукції в плані якості та безпеки. Щоб допомогти любителям заморожених продуктів розібратися у всьому їх розмаїтті та вибрати дійсно якісні ласощі, Асоціація українських виробників «Морозиво і заморожені продукти» спільно з операторами ринку знову протестували морозиво і заморожені напівфабрикати українських брендів.

    Перевірений асортимент

    У ході останньої перевірки представники Асоціації в торгових мережах відібрали вісім зразків морозива чотирьох вітчизняних компаній, а також зразки заморожених напівфабрикатів.

    Цього разу для дослідження в лабораторії були передані: морозиво Ruzka zmrzlina Fresh ТМ «Рудь» та морозиво «Пролісок» зі смаком апельсина в стаканчиках (обидва виробництва АТ «Житомирський маслозавод»), морозиво пломбір 12% жиру в кондитерській глазурі «Каштан класичний» та морозиво 12% жиру з полуничним наповнювачем «Морозко» в стаканчиках (обидва виготовлені ТОВ «Хладопром»), морозиво вершкове в вафельному стаканчику і морозиво «Ласунка» з комбінованим складом сировини з вишневим джемом з кондитерською глазур'ю в вафельному стаканчику (обидва випущені ТОВ «Ласунка»), а також торт з морозива «Роксолана» і морозиво Maxsimuse (зроблені ПОГ АПВТ «Фірма Ласка») (таблиці 1;2).

    Тестування також пройшли заморожені напівфабрикати: вареники з картоплею та грибами заморожені ТМ «Ласка» (ПОГ АПВТ «Фірма Ласка») (таблиця 3).

    Результат підтверджує якість

    Зразки були протестовані в ДП «Всеукраїнський державний науково-виробничий центр стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів» за фізико-хімічними та органолептичними показниками.

    Експерти, в черговий раз, підтвердили, що всі протестовані зразки повністю відповідають нормам і вимогам відповідних ДСТУ. Таким чином, можна зробити висновок, що такі компанії як «Житомирський маслозавод»,«Хладопром», «Ласунка» і «Ласка» виробляють дійсно якісне морозиво.

    З огляду на те, що названі вище виробники є безспірними лідерами ринку морозива в Україні - результати досліджень закономірні. При цьому слід зазначити, що їх питома вага в загальному обсязі виробництва холодного десерту становить в поточному році 86,4%.

    Сильний фактор впливу

    Таким чином, українські виробники знову довели, що навіть в складних економічних реаліях і умовах тотального нестачі сировини вони виробляють продукт самої високої якості. Для споживачів, у яких акценти в харчуванні сьогодні все більше зміщуються в сторону якісної та безпечної їжі, це дуже важливий фактор, який стимулює їх інвестувати свої гроші в продукцію вітчизняних компаній і, відповідно, в своє здоров'я.

    В додатку результати зведені в таблицю.

    ІЦ УАК за матеріалами Асоціації українських виробників "Морозиво і заморожені продукти"



    Додаток



    Розмір



    uak_stattya_yakist_10._2020.doc



    57.5 КБ

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Члени Асоціації українських виробників «Морозива і заморожених продуктів» перевірили на якість свою продукцію
  • Освіжаюче, смачне і якісне!
  • Виробники морозива і заморожених напівфабрикатів провели добровільне тестування своєї продукції
  • Незмінно якісна продукція
  • Морозиво і напівфабрикати перевірили

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

МОРОЗИВО І ЗАМОРОЖЕНІ НАПІВФАБРИКАТИ: НЕЗМІННО ЯКІСНІ


МОРОЗИВО І ЗАМОРОЖЕНІ НАПІВФАБРИКАТИ: НЕЗМІННО ЯКІСНІ

Результати щорічного тестування продукції від АУВМ і ЗП

Сьогодні споживачі стають все більш вимогливими до харчової продукції в плані якості та безпеки. Щоб допомогти любителям заморожених продуктів розібратися у всьому їх розмаїтті та вибрати дійсно якісні ласощі, Асоціація українських виробників «Морозиво і заморожені продукти» спільно з операторами ринку знову протестували морозиво і заморожені напівфабрикати українських брендів.

Перевірений асортимент

У ході останньої перевірки представники Асоціації в торгових мережах відібрали вісім зразків морозива чотирьох вітчизняних компаній, а також зразки заморожених напівфабрикатів.

Цього разу для дослідження в лабораторії були передані: морозиво Ruzka zmrzlina Fresh ТМ «Рудь» та морозиво «Пролісок» зі смаком апельсина в стаканчиках (обидва виробництва АТ «Житомирський маслозавод»), морозиво пломбір 12% жиру в кондитерській глазурі «Каштан класичний» та морозиво 12% жиру з полуничним наповнювачем «Морозко» в стаканчиках (обидва виготовлені ТОВ «Хладопром»), морозиво вершкове в вафельному стаканчику і морозиво «Ласунка» з комбінованим складом сировини з вишневим джемом з кондитерською глазур'ю в вафельному стаканчику (обидва випущені ТОВ «Ласунка»), а також торт з морозива «Роксолана» і морозиво Maxsimuse (зроблені ПОГ АПВТ «Фірма Ласка») (таблиці 1;2).

Тестування також пройшли заморожені напівфабрикати: вареники з картоплею та грибами заморожені ТМ «Ласка» (ПОГ АПВТ «Фірма Ласка») (таблиця 3).

Результат підтверджує якість

Зразки були протестовані в ДП «Всеукраїнський державний науково-виробничий центр стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів» за фізико-хімічними та органолептичними показниками.

Експерти, в черговий раз, підтвердили, що всі протестовані зразки повністю відповідають нормам і вимогам відповідних ДСТУ. Таким чином, можна зробити висновок, що такі компанії як «Житомирський маслозавод»,«Хладопром», «Ласунка» і «Ласка» виробляють дійсно якісне морозиво.

З огляду на те, що названі вище виробники є безспірними лідерами ринку морозива в Україні - результати досліджень закономірні. При цьому слід зазначити, що їх питома вага в загальному обсязі виробництва холодного десерту становить в поточному році 86,4%.

Сильний фактор впливу

Таким чином, українські виробники знову довели, що навіть в складних економічних реаліях і умовах тотального нестачі сировини вони виробляють продукт самої високої якості. Для споживачів, у яких акценти в харчуванні сьогодні все більше зміщуються в сторону якісної та безпечної їжі, це дуже важливий фактор, який стимулює їх інвестувати свої гроші в продукцію вітчизняних компаній і, відповідно, в своє здоров'я.

В додатку результати зведені в таблицю.

ІЦ УАК за матеріалами Асоціації українських виробників "Морозиво і заморожені продукти"



Додаток



Розмір



uak_stattya_yakist_10._2020.doc



57.5 КБ

agroconf.org





Схожі новини
  • Члени Асоціації українських виробників «Морозива і заморожених продуктів» перевірили на якість свою продукцію
  • Освіжаюче, смачне і якісне!
  • Виробники морозива і заморожених напівфабрикатів провели добровільне тестування своєї продукції
  • Незмінно якісна продукція
  • Морозиво і напівфабрикати перевірили

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.