З метою допомогти любителям морозива та заморожених продуктів розібратися у всій їх різноманітності та обрати справді якісний продукт Асоціація українських виробників «Морозиво та заморожені продукти» спільно з операторами ринку з року в рік тестує морозиво та заморожені напівфабрикати українських брендів.
Чергове тестування у ІІ півріччі 2021 р. підтвердило, що продукція вітчизняних компаній – незмінно якісна.
Перевірку пройшли…
Цього разу для дослідження в лабораторії було передано:
- морозиво вершкове «Millennium молочний шоколад-фундук»;
- морозиво з комбінованим складом сировини Imperium ескімо «Чотири сири» з грушою (обидва – виробництва АТ «Житомирський маслозавод»);
- морозиво пломбір 15% жиру «Хрещатик Київський торт»
- морозиво 12% жиру зі смаком карамелі з наповнювачем «Солона карамель» (обидва виготовлені ТОВ «Хладопром»);
- морозиво пломбір «Стакан Велетень» з кондитерською глазур'ю;
- морозиво «Факел» з какао з комбінованим складом сировини зі згущеним молоком (обидва випущені ТОВ «Ласунка»);
- морозиво пломбір «Велетень» зі згущеним молоком;
- морозиво з комбінованим складом сировини зі смаком згущеного молока ТМ «Повна чаша» (вироблено ПОГ АПВТ «Фірма Ласка»).
Тестування також пройшли заморожені напівфабрикати, виготовлені на потужностях ПОГ АПВТ «Фірма Ласка», а саме: вареники з картоплею та кропом заморожені ТМ «Белая Бяроза».
Висновки експертів позитивні
Зразки були передані до ДП «Всеукраїнський державний науково-виробничий центр стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів», де вони досліджувалися за фізико-хімічними, органолептичними, мікробіологічними та молекулярно-генетичними показниками.
Висновок експертів вкотре позитивний, усі протестовані зразки повністю відповідають нормам та вимогам відповідних ДСТУ. Спираючись на результати дослідження, до списку виробників якісного морозива та заморожених напівфабрикатів можна зарахувати такі компанії як: «Житомирський маслозавод», «Фірма Ласка», «Хладопром» та «Ласунка».
Такі дослідження сприяють розвитку внутрішнього ринку.
Завдяки таким крокам підвищується рівень довіри українців до морозива та заморожених продуктів.
Для споживачів це важливо, оскільки вони все більше звертають увагу на якісну та безпечну їжу, та готові за це платити.
Результати досліджень можна переглянути в додатках.
ІЦ УАК за матеріалами Асоціації українських виробників «Морозиво та заморожені продукти»
agroconf.org