Аграрний тиждень. Україна
» » Фрахтові ставки на перевезення зерна з України костерами продовжують зростати
» » Фрахтові ставки на перевезення зерна з України костерами продовжують зростати

Фрахтові ставки на перевезення зерна з України костерами продовжують зростати






Ринок залишається активним, замовлення на відвантаження зерна надходять як з глибоководних портів, так і з портів Дунаю. Зберігається дефіцит костерів, що дозволяє судновласникам диктувати умови та наполягати на вищих ставках. Водночас доступність тоннажу хендісайзів є достатньою для задоволення поточних обсягів вантажу, через що відповідні фрахтові ставки залишаються стабільними.

Про це розповів аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.

Так, за даними фрахтового відділу Atria Brokers, ставки для панамаксів, що перевозять кукурудзу або пшеницю з глибоководних портів Одеси до південного Китаю становлять 50-52 USD/т.

Для хендісайзів, що перевозять кукурудзу з українських глибоководних портів до східного узбережжя Італії, ставки залишилися на рівні 25-26 USD/т.

Ставки для костерів на перевезення кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії зросли на 2 USD/т і становлять 34-36 USD/т.

Що стосується барж, фрахт для транспортування кукурудзи з Рені чи Ізмаїла до Констанци залишається на рівні 9-10 EUR/т.






Схожі новини
  • Фрахтові ставки на перевезення зерна з України зросли в сегменті костерів та хендісайзів
  • Фрахтові ставки на перевезення зерна з України зросли у сегменті костерів та хендісайзів
  • Фрахтові ставки на перевезення зерна з України стабільні, окрім костерів
  • Фрахтові ставки на перевезення зерна з України залишаються стабільними у всіх сегментах ринку
  • Фрахтові ставки на вантажні перевезення з України зросли в сегментах костерів і барж

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.