Аграрний тиждень. Україна
» » Ринок фрахту в українських портах продовжує змінюватись на користь фрахтувальників
» » Ринок фрахту в українських портах продовжує змінюватись на користь фрахтувальників

Ринок фрахту в українських портах продовжує змінюватись на користь фрахтувальників






Ставки для панамаксів і костерів знизилися приблизно на 1 USD/т на окремих маршрутах, тоді як ставки для хендісайзів і барж цього тижня залишилися стабільними.

За словами Павла Лисенка, аналітика ASAP Agri, фрахтового брокера Atria Brokers, позиції судновласників продовжують слабшати на тлі триваючого уповільнення зернових перевезень з України.

Згідно з даними фрахтового відділу Atria Brokers, ставки для панамаксів на перевезення кукурудзи або пшениці з глибоководних портів Одеси до південного Китаю знизилися на 1 USD/т і зараз становлять 45 USD/т.

Для хендісайзів, що перевозять кукурудзу з глибоководних портів Одеси, ставки до східного узбережжя Італії залишилися на рівні 22-24 USD/т.

Фрахт для костерів на транспортування кукурудзи з українських портів Дунаю до східного узбережжя Італії залишилися стабільними на рівні 34-36 USD/т.

Ставки для барж не змінилися і для перевезення кукурудзи з Рені чи Ізмаїла до Константи становлять 9-10 EUR/т.






Схожі новини
  • Ставки фрахту на перевезення зерна зросли в сегменті костерів, для хендісайзів – без змін
  • Фрахтові ставки на перевезення зерна з України костерами продовжують зростати
  • Фрахтові ставки на перевезення зерна з України зросли в сегменті костерів та хендісайзів
  • Фрахтові ставки на вантажні перевезення з України зросли в сегментах костерів і барж
  • Ставки на перевезення зерна з України панамаксами зростають

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.