Ставки для панамаксів і костерів знизилися приблизно на 1 USD/т на окремих маршрутах, тоді як ставки для хендісайзів і барж цього тижня залишилися стабільними.
За словами Павла Лисенка, аналітика ASAP Agri, фрахтового брокера Atria Brokers, позиції судновласників продовжують слабшати на тлі триваючого уповільнення зернових перевезень з України.
Згідно з даними фрахтового відділу Atria Brokers, ставки для панамаксів на перевезення кукурудзи або пшениці з глибоководних портів Одеси до південного Китаю знизилися на 1 USD/т і зараз становлять 45 USD/т.
Для хендісайзів, що перевозять кукурудзу з глибоководних портів Одеси, ставки до східного узбережжя Італії залишилися на рівні 22-24 USD/т.
Фрахт для костерів на транспортування кукурудзи з українських портів Дунаю до східного узбережжя Італії залишилися стабільними на рівні 34-36 USD/т.
Ставки для барж не змінилися і для перевезення кукурудзи з Рені чи Ізмаїла до Константи становлять 9-10 EUR/т.