Торгова активність дещо активізувалася, оскільки багато гравців ринку повернулися після галузевих подій. Проте все ще велика пропозиція тоннажу в усіх сегментах ринку продовжує тиснути на позиції судновласників.
За словами аналітика ASAP Agri та фрахтового брокера Atria BrokersПавла Лисенка, минулого тижня фрахтові ставки на перевезення зерна з України залишаються в основному стабільними, з незначними коливаннями на окремих маршрутах.
Зокрема, за даними фрахтового відділу Atria Brokers, ставки для панамаксів на перевезення кукурудзи або пшениці з глибоководних портів Одеси до південного Китаю залишаються стабільними на рівні 42-44 USD/т.
Для хендісайзів, що перевозять кукурудзу з глибоководних портів Одеси, ставки до східного узбережжя Італії стабільні на рівні 20-21 USD/т.
Ставки для костерів на перевезення кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії теж залишаються без змін на рівні 30-31 USD/т.
Фрахт для транспортування кукурудзи баржами з Рені або Ізмаїла до Констанци залишається на рівні 9 EUR/т.