Аграрний тиждень. Україна
» » Грудневе затишшя: слабкий попит на тоннаж тисне на український ринок вантажних перевезень зерна
» » Грудневе затишшя: слабкий попит на тоннаж тисне на український ринок вантажних перевезень зерна

    Грудневе затишшя: слабкий попит на тоннаж тисне на український ринок вантажних перевезень зерна






    Ринок фрахту в Україні зазвичай активний у грудні, але цього року він поки що є тихим і малоцікавим. Нові експортні регламенти, введені 1 грудня, в поєднанні з низькою торговою активністю (частково через важливу галузеву подію у Франції), ще більше зменшили попит з боку фрахтувальників, що зробило початок місяця досить спокійним.

    Про це заявив аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.

    Втім, ставки для костерів залишаються в основному стабільними, оскільки судновласники твердо тримають свої позиції, що іноді ускладнює завдання фрахтувальникам забезпечити судна за бажаними ставками, особливо для європейських напрямків. Тим часом судновласники в сегменті хендісайзів змушені йти на подальші поступки (-1 USD/т) через все ще гострий дисбаланс між обсягами вантажів і тоннажем на ринку.

    У сегменті панамаксів спостерігається понижувальна тенденція. Відділ фрахту Atria Brokers наводить ставки для панамаксів на перевезення кукурудзи або пшениці з глибоководних портів Одеси до південного Китаю на рівні 40 USD/т (-4 USD/т за тиждень).

    Ставки для хендісайзів на перевезення кукурудзи з глибоководних портів Одеси до cхідного узбережжя Італії знизилися на 1 USD/т, встановившись на рівні 19-20 USD/т.

    Ставки для коастерів на перевезення кукурудзи з українських дунайських портів до Східного узбережжя Італії залишаються стабільними на рівні 30-31 USD/т.

    У сегменты барж не спостерігається змін, а ставки залишаються низькими. Фрахт для транспортування кукурудзи баржами з Рені або Ізмаїла до Константи залишається на рівні 9 EUR/т.






    Схожі новини
  • Ставки фрахту на перевезення зерна зросли в сегменті костерів, для хендісайзів – без змін
  • Фрахтові ставки на перевезення зерна з України зросли в сегменті костерів та хендісайзів
  • Фрахтові ставки на перевезення зерна з України стабільні, окрім костерів
  • Фрахтові ставки на перевезення зерна з України залишаються стабільними у всіх сегментах ринку
  • Фрахтові ставки з України стабільні, але є тенденція до підвищення

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Грудневе затишшя: слабкий попит на тоннаж тисне на український ринок вантажних перевезень зерна






Ринок фрахту в Україні зазвичай активний у грудні, але цього року він поки що є тихим і малоцікавим. Нові експортні регламенти, введені 1 грудня, в поєднанні з низькою торговою активністю (частково через важливу галузеву подію у Франції), ще більше зменшили попит з боку фрахтувальників, що зробило початок місяця досить спокійним.

Про це заявив аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.

Втім, ставки для костерів залишаються в основному стабільними, оскільки судновласники твердо тримають свої позиції, що іноді ускладнює завдання фрахтувальникам забезпечити судна за бажаними ставками, особливо для європейських напрямків. Тим часом судновласники в сегменті хендісайзів змушені йти на подальші поступки (-1 USD/т) через все ще гострий дисбаланс між обсягами вантажів і тоннажем на ринку.

У сегменті панамаксів спостерігається понижувальна тенденція. Відділ фрахту Atria Brokers наводить ставки для панамаксів на перевезення кукурудзи або пшениці з глибоководних портів Одеси до південного Китаю на рівні 40 USD/т (-4 USD/т за тиждень).

Ставки для хендісайзів на перевезення кукурудзи з глибоководних портів Одеси до cхідного узбережжя Італії знизилися на 1 USD/т, встановившись на рівні 19-20 USD/т.

Ставки для коастерів на перевезення кукурудзи з українських дунайських портів до Східного узбережжя Італії залишаються стабільними на рівні 30-31 USD/т.

У сегменты барж не спостерігається змін, а ставки залишаються низькими. Фрахт для транспортування кукурудзи баржами з Рені або Ізмаїла до Константи залишається на рівні 9 EUR/т.






Схожі новини
  • Ставки фрахту на перевезення зерна зросли в сегменті костерів, для хендісайзів – без змін
  • Фрахтові ставки на перевезення зерна з України зросли в сегменті костерів та хендісайзів
  • Фрахтові ставки на перевезення зерна з України стабільні, окрім костерів
  • Фрахтові ставки на перевезення зерна з України залишаються стабільними у всіх сегментах ринку
  • Фрахтові ставки з України стабільні, але є тенденція до підвищення

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.