Аграрний тиждень. Україна
» » Судновласники в очікуванні нових вантажів у Чорному морі, а поки ставки фрахту дещо знизилися
» » Судновласники в очікуванні нових вантажів у Чорному морі, а поки ставки фрахту дещо знизилися

Судновласники в очікуванні нових вантажів у Чорному морі, а поки ставки фрахту дещо знизилися






Минулого тижня дефіцит свіжих зернових вантажів з України лише посилився, змушуючи судновласників йти на значні поступки фрахтувальникам для укладання угод. Як наслідок, ставки у сегментах хендісайзів та костерів знизилися на 2-3 USD/т порівняно з попереднім тижнем. Сегмент панамаксів також піддається тиску з боку фрахтувальників, проте ставки залишаються майже незмінними після значного коригування минулого тижня.

За словами аналітика ASAP Agri та фрахтового брокера Atria Brokers Павла Лисенка попри наближення середини грудня, на фрахтовому ринку Чорного моря досі відсутня традиційна передсвяткова активність.

Згідно з даними фрахтового відділу Atria Brokers, ставки для панамаксів на перевезення кукурудзи або пшениці з глибоководних портів Одеси до південного Китаю залишаються на рівні 39-40 USD/т.

Ставки для хендісайзів на перевезення кукурудзи з глибоководних портів Одеси до східного узбережжя Італії знизилися на 2 USD/т, встановившись на рівні 17-18 USD/т.

Ставки для костерів на перевезення кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії знизилися на 1-2 USD/т, досягнувши 29-30 USD/т.

У сегменті барж немає позитивних змін, а ставки залишаються на мінімальному рівні. Фрахт для транспортування кукурудзи баржами з Рені або Ізмаїла до Константи залишається на рівні 9 EUR/т.





Схожі новини
  • Фрахтові ставки на перевезення зерна з України продовжують падати у всіх сегментах ринку
  • Ставки фрахту на перевезення зерна з України продовжують знижуватися на тлі слабкого попиту
  • Ринок фрахту в українських портах продовжує змінюватись на користь фрахтувальників
  • Ставки фрахту на перевезення зерна зросли в сегменті костерів, для хендісайзів – без змін
  • Фрахтові ставки на вантажні перевезення з України зросли в сегментах костерів і барж

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.