На початку квітня на фрахтовому ринку Чорного моря не спостерігалося значних змін. Перша половина тижня була тихою, оскільки багато гравців з Східного Середземномор’я перебували на вихідних через завершення Рамадану. Активність відновилася у другій половині тижня; тарифи на Handysize обговорювалися у межах останніх досягнутих показників, у той час як ставки на костери трохи відкоригувалися вгору.
Про це повідомила компанія ASAP Agri.
Фрахтовий відділ Atria Brokers оцінює ставки для перевезення панамакс-партії кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю на рівні 33-34 USD/т, як і минулого тижня.
У сегменті хендісайзів фрахт для 30 000 т кукурудзи з глибоководних портів України до східного узбережжя Італії залишається стабільним на рівні 16-17 USD/т.
У сегменті костерів фрахт для перевезення 6 000 т кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії зріс на 2 USD/т до 29–30 USD/т.
Фрахт для перевезень 1 000-3 000 т кукурудзи з Ізмаїла або Рені баржами до Констанци залишається на рівні 8-9 EUR/т.
Использование специальной техники для сельскохозяйственных задач позволяет повысить качество и сохранность сухих
Докладніше