Аграрний тиждень. Україна
» » Ставки фрахту суден для перевезення українського зерна залишалися незмінними
» » Ставки фрахту суден для перевезення українського зерна залишалися незмінними

Ставки фрахту суден для перевезення українського зерна залишалися незмінними






Ситуація на фрахтовому ринку Чорного моря суттєво не змінилася після Великодніх свят. Судновласники й надалі стикаються з нестачею твердих заявок на нові вантажі, однак рішуче протистоять подальшому зниженню ставок і загалом утримують рівень фрахту стабільним у всіх DWT-сегментах.

Про це повідомила компанія ASAP Agri.

Фрахтовий відділ Atria Brokers оцінює ставки для перевезення панамакс-партії кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю на рівні 34-35 USD/т, як і минулого тижня.

У сегменті хендісайзів фрахт для 30 000 т кукурудзи з глибоководних портів України до східного узбережжя Італії залишається на рівні 16-17 USD/т.

У сегменті костерів фрахт для перевезення 6 000 т кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії становлять 28-30 USD/т.

Фрахт для перевезень 1 000-3 000 т кукурудзи з Ізмаїла або Рені баржами до Констанци залишається на рівні 8-9 EUR/т.






Схожі новини
  • Фрахт на хендісайзи для експорту зерна залишається стабільним
  • Ставки фрахту на костери знизилися, сегмент хендісайзів залишається стабільним
  • Ставки фрахту суден переважно стабільні в усіх сегментах тоннажу DWT з незначними коливаннями
  • Ставки фрахту суден для експорту з України залишаються на мінімальному рівні
  • Фрахтові ставки на вантажні перевезення з України зросли в сегментах костерів і барж

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.