Ситуація на фрахтовому ринку Чорного моря суттєво не змінилася після Великодніх свят. Судновласники й надалі стикаються з нестачею твердих заявок на нові вантажі, однак рішуче протистоять подальшому зниженню ставок і загалом утримують рівень фрахту стабільним у всіх DWT-сегментах.
Про це повідомила компанія ASAP Agri.
Фрахтовий відділ Atria Brokers оцінює ставки для перевезення панамакс-партії кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю на рівні 34-35 USD/т, як і минулого тижня.
У сегменті хендісайзів фрахт для 30 000 т кукурудзи з глибоководних портів України до східного узбережжя Італії залишається на рівні 16-17 USD/т.
У сегменті костерів фрахт для перевезення 6 000 т кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії становлять 28-30 USD/т.
Фрахт для перевезень 1 000-3 000 т кукурудзи з Ізмаїла або Рені баржами до Констанци залишається на рівні 8-9 EUR/т.
Использование специальной техники для сельскохозяйственных задач позволяет повысить качество и сохранность сухих
Докладніше