Аграрний тиждень. Україна
» » Ставки фрахту з України переважно стабільні
» » Ставки фрахту з України переважно стабільні

Ставки фрахту з України переважно стабільні






Ставки фрахту на перевезення зернових з України на початку травня залишалися переважно стабільними. Незважаючи на перехід на дорожче паливо для суден, що проходять через Середземне море (у зв’язку з набранням чинності нових вимог MARPOL з 1 травня), судновласникам досі складно наполягати на підвищенні ставок. Водночас, попри суттєвий дефіцит нових твердих заявок, власники суден утримують ставки на стабільному рівні. У результаті фрахт переважно залишається незмінним в усіх сегментах DWT, за винятком незначних коливань на окремих маршрутах.

Про це повідомила компанія ASAP Agri.

Фрахтовий відділ Atria Brokers оцінює ставки для перевезення панамакс-партії кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю на рівні 34-35 USD/т, як і раніше.

У сегменті хендісайзів фрахт для 30 000 т кукурудзи з глибоководних портів України до східного узбережжя Італії залишається на рівні 16-17 USD/т.

У сегменті костерів фрахт для перевезення 6 000 т кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії становлять 29-30 USD/т.

Фрахт для перевезень 1 000-3 000 т кукурудзи з Ізмаїла або Рені баржами до Констанци залишається на рівні 8-9 EUR/т.






Схожі новини
  • Ставки фрахту суден переважно стабільні в усіх сегментах тоннажу DWT з незначними коливаннями
  • Ставки фрахту суден для перевезення українського зерна залишалися незмінними
  • Cтавки фрахту суден для експорту зерна минулого тижня не змінилися
  • Ставки фрахту на костери знизилися, сегмент хендісайзів залишається стабільним
  • Ставки фрахту в сегментах Handysize та Coaster залишаються стабільними

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.