Ринок Чорного моря залишається млявим для судновласників у другій половині червня через збереження надлишкової пропозиції тоннажу порівняно з обсягом вантажів. Водночас зростання цін на бункерне пальне (приблизно на $100/т для MGO у Стамбулі з 12 червня) ускладнює фрахтувальникам утримання ставок на стабільному рівні. Невелике збільшення заявок на перевезення вантажів з України зі спотовими датами також частково посилило позиції судновласників. Як наслідок, у деяких випадках фрахтувальники змушені погоджуватись на вищі ставки, коли на ринку з’являється підходяще судно.
Про це повідомила компанія ASAP Agri.
За даними фрахтового відділу Atria Brokers, фрахт панамаксу для партії кукурудзи із глибоководних портів України до Південного Китаю оцінюється на рівні 34–35 USD/т (зростання на 1 USD/т за тиждень).
У сегменті хендісайзів фрахт для 30 000 тонн кукурудзи з глибоководних портів України до східного узбережжя Італії залишається на рівні останніх угод: 17 USD/т.
У сегменті костерів фрахт для партії кукурудзи обсягом 6 000 тонн з дунайських портів України до східного узбережжя Італії оцінюються на рівні 28–31 USD/т відповідно (+1 USD/т за тиждень).
Фрахт для перевезень 1 000-3 000 т кукурудзи з Ізмаїла або Рені баржами до Констанци залишається на рівні 8-9 EUR/т.